by the time you are reading this, you are about to stalk me ;)

Call me Chef

Agar-agar longan
First aktiviti aku buat time cuti
Officemate akak yang request agar-agar ni, ngada tak?
Agar-agar je pun, bukan susah mana nak buat
Walaupun aku ni bukan peminat agar-agar tapi ikutkan ajelah 
Bahan-bahan yang diperlukan : longan dalam tin,agar-agar, air, susu cair, air gula
Simple je bahan-bahannya
Respond mereka : sedap tapi kurang manis
Tahap success : 85%


Puding caramel
Bezanya yang ni tak pakai telur tapi pakai agar-agar
So, tak cepat muak dan sedap
Bahan-bahannya : gula hangus, agar-agar, air, gula, susu cair, susu pekat, tepung kastard, esen vanilla
Respond mereka : rasanya lemak dan sedap
Tahap success : 95%


Cheesekut
Haa yang ni memang terbaikk
Seriously sedap, kombinasi yang baik
Bahan-bahan : Biskut Deluxe Crackers, Susu Low Fat, Nestum, Milo(option), Cheese Philadelphia & Susu Pekat
 Buat dia senang je, semua atas darat tak perlu nak bake dalam oven
Yang aku bengang, time buat ni haa abang aku duk menyibuk nak tolong sekali, 
bayangkanlah orang lelaki masuk campur habis terbang nestum sana sini
aku jugak yang jadi mangsa kena kemas.
Respond mereka : thumbs up
Tahap success : 100%
 



Cara nak buat untuk semua resipi, cari Mr.Google :)
Malas nak taip
Kira ada jugaklah yang aku reti buat time cuti ni.
Selamat mencuba !